Till Alfred Nobels ära

Jag skriver aldrig här numera, mest pga att skolan tar all min tid. På gott och ont. Jag trivs, mår bra och blir bättre.

Har dock goda nyheter, jag har vunnit platser på Nobelfesten. Via nobellotteriet för oss studenter. Festernas fest. Det har varit en av mina stora drömmar i livet, bland annat har jag uppfyllt mina drömmar om att se ett OS (Athen 2004), komma in på universitet (SU 2007 & 2008). Nobelfesten är nog den svåraste. Har fallskärmshoppning, resa i sydamerika och massa annat att bocka av. Nobelfesten är de svåraste på listan.

Problemet med att få gå på festen är att man ska bjuda med någon. Vem? Det är frågan. Bör poängteras att jag är singel, träffar ingen och hon jag var intresserad av blev ihop med en annan. Jag har en kandidat på g dock, ska fråga henne imorgon. Mamma vill gå också om det skulle skita sig, men ... svårt val.

Kommentarer
Postat av: Samantha

Hurre du Harri, dags att uppdatera lite i bloggen tycker jag;)

2009-06-26 @ 21:03:49
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0