Im about the presidents that represents me

Varit på intervju idag för ett ev. sommarjobb hos Elgiganten. Gick ganska bra, massa udda frågor som jag inte alls hade väntat mig = mkt kul. Roligare det än att svara på alla klassiska frågor i stil med "Hur skulle dina vänner beskriva dig" osv. Skulle vara skönt och ha det klart redan nu så man slipper stresssöka i sista minuten. Det löser sig nog.

Annars är det skolan som gäller. Philip och Johanna fyller år idag på denna dag, som jag skrev i bloggen för precis ett år sen. Skriver inte så mkt här, vilket är ganska illa.

Louise har blivit skribent på Café, hur tur som helst! Hon är jätteduktig, men blir utkonkurerad
av dumma modebloggskribenter som får sommarjobb där. Nu är jag trött, ska kolla klart outsider, äta lite och
bege mig till skolan imorgon med nya friska tag!

Ps. Rubriken är en Jay Z låt jag lyssnar på mkt just nu, inget mer. Ds.

Kommentarer
Postat av: natalie

det är ju sjuuukt vad du uppdaterar mycket hörredu..

2008-05-21 @ 01:21:20
URL: http://jympasko.blogg.se
Postat av: Anonym

jay z, de trodde ja inte om dig :p

2008-08-28 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0