Tjuvlyssnat.se

Länge sen jag var inne på tjuvlyssnat.se, hitta några roliga ...


Strategisk varuplacering i samarbete med Fonus


ICA Vallby, Västerås

En pojke ~5 och hans mamma ~25 går förbi godiset på väg till kassan.
Pojken: Kan jag få godis?
Mamman (tyst): Du vet att vi inte har råd att köpa godis varje dag?
Pojken: Men Frank får ju godis varje dag!
Mamman: Ja, men det är för att Franks pappa fick massa pengar när Franks mamma dog, så de har råd att köpa godis varje dag?
Pojken: Kan inte du också dö?

 

Jag tror nämligen inte på att fira födelsedagar förstår du??


Krogkö i Hemsedal, Norge

Vakten (till kille): Legitimation tack.
Killen räcker över legitimationen. Vakten kollar på kortet och tittar sedan killen bestämt i ögonen.
Vakten: När är du född?
Killen: 1985.
Vakten: Och mer?
Killen: Oj? Det glömde jag kolla?


 

 

Från Tjuvlyssnat.se

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Vem behöver en mamma när man kan ha en godispåse? =D

2007-05-31 @ 17:09:05
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0