Hurra hurra

Det är min födelsedag! Har varit och handlat lite mat, glutenfri daimtårta från Almondy var knep att hitta så det ska mamma handla åt mig. Hon är snäll. Nu ska jag städa lite, eller plocka undan rättare sagt. Jonas, Andreas och Mikael är på väg hit. Christian är bjuden men han lär inte dyka upp, bjudit han på mina födelsedagsgrejjer i fyra år och han har dykt upp ... inte alls. Fast jag gillar han i alla fall, han ska vara sådär charmigt jobbig och dampig.

Fått jobb klart på silja över hela sommaren med, blir inte så mkt sommarlov för mig men mer pengar, möbler, tv, skärm till datorn, Nintendo Wii och massa annat smått och gott ska inhandlas ... kanske lite svarta kläder om jag kommer in på ngn arkitektlinje. Man måste representera det svarta då!

Andrea ringde och halvväckte mig imorse och gratta mig såklart, det var tufft. Jag blev jätteglad. En söt göteborska eka i mitt huvud när jag försökte hjälpa henne med hennes komvux knas. Det löste sig till slut hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis på födelsedagen!!

2007-07-03 @ 23:40:50
URL: http://johannanordqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0