Technics SL-1210MK II

Technics SL-1210MK II

De kom hem igår, hämta från Linnea. Hon gav mig skivor också, känns galet fel att ta emot någons skivsamling. Funtar på att be henne ta tillbaka dom. Blev stoppad i en kontrol på väg från city igår, fick blåsa och allt. Klanta till mig när jag stanna, svängde av på tokförsent och körde nästan på polisen, blev väll nervös när jag blev stoppad, hade ingen att dölja direkt heller. Nykter, bil med nya dubdäck och allt i sin ordning men endå så känner man sig maktlös när poliserna står där ... Skivspelerna är hemma dock! Nu bara spara till en ny mixer. Jag älskar dom som mina egna barn redan.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hahah vad söt du e! :D

2007-01-26 @ 12:14:40
Postat av: Erik Loose

"Jag älskar dom som mina egna barn redan."

Jag förstår precis känslan:D Jag ska utöka min familj inom kort med en tredje:)

2007-02-02 @ 10:07:43
URL: http://erikloose.blogg.se
Postat av: Erik Loose

Hörde via Alexandra att du jagar ny mixer. Vad lutar det åt??=)

2007-02-09 @ 23:01:57
URL: http://erikloose.blogg.se
Postat av: Erik Loose

Jepp bortsett från spåret proddat av radio clit:D

Billebro sålde begagnade pickuper som nya till en som var här och spelade tillsammans med oss. Så angående världens skurkar borde det nog egentligen vara universums skurkar.

Testade djm800 som hastigast när jag kikade förbi jpdisco senast. Riktigt skön mixer, väldigt skön att spela på. PMC37 harag inte testat, men av bilder på den att döma så tycker jag det nog skuller vara sjukt jobbigt med grafisk eq.
Har du kikat något på ureis nya mixers? Sjukt snygg, grymt ljud, skön spelkänsla=)

Kör med en djm600 nu, the technoists choice:P Men är lite sugen på att uppdatera till en 800 eller någon ur urei serien.

2007-02-10 @ 07:48:42
URL: http://erikloose.blogg.se
Postat av: Erik Loose

Jag är egentligen emot dödsstraff men att handla med stulna 1210or borde vara förlagt med det.

Hans blogg var väldigt gullig faktiskt:D

DJM800 kommer du nog inte bli missnöjd med tror jag inte=)

2007-02-15 @ 10:42:22
URL: http://erikloose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0