Juridik monsieur

Idag var stora dagen, man fick reda på hur det gått på andra antagningen på studera.nu, jag står som 17:e reserv till JÖK på Sthlm Uni. Känns spännande och nervöst, Louise säger att jag har god chans att komma in och Linnéa likaså. Men jag vågar inte ta ut segern i förskott. Har juh kommit in på Kalmar Uni och deras turistekonomprogram ... skulle även ha kommit in i Örebro men VHS har ändrat om i sina antagningsrutiner så man får bara komma in på 32 poäng. Samt att jag inte hade Matte C när sista kompleteingsdagen var den 1 December, annars skulle jag vara en lycklig blivande Lund/Uppsala/Stocholm ekonomstuderande just nu. Tack gode gud för högskoleprovet.

Dock så har Linnéa kvar sina skivspelare som hon försökt sälja, jag ska köpa dom tror jag ... kommer ha tre stycken Technics SL-1210MKII hemma. Känns ... ballt. Det har jag drömmt om sedan jag var 13 år och började DJ:a, nu är det bara en ny mixer (Pioneer DJM800) och leva på ris och vatten i vår som gäller!

Har skrivit lite på mitt mandala arbete som ska in, hittar inte så mkt info som jag vill ha, ska in på tisdag, mitt dygn är knep igen. Borde sova men sitter och bloggar. Men har juh pluggat ganska bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0