En bra dag

Idag var en bra dag (alla hiphoppare vet vad jag menar ... iskub), jag fick reda på resultatet på min Matte C kurs, hade klarat den! Tog bara 1½ år på komvux att klara den, matte är inte min starka sida men till mitt försvar så fick jag Celiaki och sista halvåret om ens knappt det så har jag varit "normal". Den kursen har verkligen varit som mount everest för mig ... fy vad jag ogillar matte just nu. Ska attack kompletera till VHS och prata med folk på Sthlm Uni om jag kan hoppa på civ eko trots allt, är behörig numera!

En lyxig sak till är att jag hitta ett par cleana sneakers, ett par Kappa, blåa. Brukar inte vara min färg alls när det gäller kläder men de var stilrena och på rea. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Barba Flinck

Nu har jag läst dig..tada..hurra hurra och puss o kram.Och grattis till matten. Hurra igen.
/barba

2007-01-04 @ 21:33:50
Postat av: alexandra

tycker du uppdaterar alldeles för sällan hörredu

2007-01-07 @ 03:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0