Sverigedemokraterna ska inte längre tigas ihjäl

Mona Sahlin ska debetera med Sverigedemokraterna. Hon har sagt citat "Sverigedemokraterna ska inte längre tigas ihjäl". Helt rätt! Äntligen någon som vågar ta ställning emot dessa idioter. Socialdemokraterna får lite respekt från min sida för att de vågar debattera mot dessa neandertalare, ska bli kul och se vad de har att komma med utöver "öööh ... invandrare är dåligt!?"

Hoppas det blir en bra debatt, där svenska folket får se vilka idioter SD är egentligen. Hoppas. Men de ska ha rätten att göra sin röst hörd, eller rätten att göra bort sig snarare ...

Kommentarer
Postat av: Erik Loose

Är ju lite roligt att för två år sedan var det ju på G med en debatt mellan SD och centerns ungdomsförbunds ordförande. Men då blev det ett jäkla liv så det ställdes in. Men så efter "valframgångarna" insåg de övriga partierna att det var dags att ta ett snack med idioterna. Ska bli kul att se faktiskt=)

2007-04-17 @ 15:43:26
URL: http://erikloose.blogg.see
Postat av: jympasko :)

haha, börjar bli? jag har alltid varit grym! ;P tycker du att hon är söt? :S nu blir jag besviken!
känner mig rätt ytlig när jag skriver om retuschering och du om värsta djupa grejerna, sluta upp med det ;P

2007-04-19 @ 18:20:28
URL: http://jympasko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0