Jori Hulkkonen

Skulle spela på grodan igår. Har massa vänner som skulle tänkas gå men ... det gick inte. Här är mitt festraggande summerat.

Linnéa - Inget svar på sms.
Andreas E - Har sjuk hund som ska operaras och är pank, våga inte ens fråga honom.
Joel - Skulle vara med sin tjej som kommit hem från att ngn släkting hade dött, våga inte fråga.
Linda - Plugga för tenta på torsdag.
Andreas D - Åkte hem till honom men han var inte så sugen på att gå ut alls.
Lollo - Var på väg hem när jag ringde henne och fråga om hon skulle vilja följa med.
Elin - Låg och sov när jag ringde.
Jonas - Har en son.
Sebastian - Har två döttrar.

Kandidater jag missa och ringa

Dan - Har aldrig sett Jori och skulle nog kunnat haka på.
Mikael L - Gillar house och grodan.


Iofs ingen större miss då jag inte gillat det mesta han har släppt på skiva senaste tre fyra åren men Jori är en gammal favvorit så skulle vara kul och se vad han spelar och gillar just nu. Till mitt försvar så är jag pank och har sett honom 20 gånger innan, men endå. Lite dans, lite goda vänners sällskap skadar aldrig en helg.

Harri - Perkele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0