Nytt år (snart)

Nytt år nya tider, jag sitter här och dricker julmust och pillar lite i Cubase. Hittat en massa kul ljud som man kan skapa med. Blir nog bra. Skulle iväg till en vän idag men han och hans tjej fick vinterkräksjukan och ställde in vid lunchtid idag, PANIK! Fick sms:a runt folk som jag visste skulle ha fest, så jag lyckades med konstycket att bjuda in mig till en. Phu. Rödvinet är klart, vet vad jag ska ha på mig men måste stryka det ... så jag startade en blogg istället för att stryka. Osmart. Nu lockar en varm dusch, rakning strykning och en drink och så gammal god buss och pendeltåg, var ett år sen jag åkte det känns det som. Körkort är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0